Isnin, 24 Januari 2011

TAG..FROM ATIEMIROL..!

1) apa benda paling penting dalam hidup anda?
DUIT LAH...
n handphone !..hee

2) benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
baju nichi...tue pun beli coz ade sale...hee..rm 27...something..

3) di mana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
mybe kat kg...or...kt k.l kot..tema? pink purple (atie kau tiru aku kan)...huhu

4) adakah korang sedang bercinta sekarang?
ye...hee..

5) berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai bila2..selagi ade hayat aku.., insya'alla

6) novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
satu pun majalah aku xbeli...hahaha...

7) antara mak ayah korang, mana yang korang lebih mesra?
mesra?...dengan emak...abah pun mesra jugak...time2 nak bodek duit je...hee..

8) namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
zizan (raja lawak)...hahaha...mahu2

9) adakah korang basuh baju korang sendiri?
oh!!...tidak...semua nye...emak yang basuh...hee..

10) di manakah tempat yang korang betul-betul nak pergi
pulau kapas..terengganu

11) pilih salah satu, peluk atau cium?
mmmm...mahu dua2 boleh...hee...cium...(gatal)..hee

12) beritahu 3 benda tentang org yang tag anda
senget,sengal,sewel...tapi...die ok...suka2

13) 5 lagu yang korang suka dan selalu dgr
 imposibble, hanyut(f.tahir),...mmm..wali band...lupe lagu ap...hee

14)5 blogger yang dipertanggungjawabkan utk menjawab tag ini?
ika ,syg...n lain2 kot...yang nak jawab

2 ulasan:

izzaty ! berkata...

oit mak cik ! number 12 tu aku x leh tima . tp ujung ayat aku leh tima . hahaha :D

~miss eina~ berkata...

hahahahhaha...mmang btul pun...aku pun suka...ayat yg hujung tue