Ahad, 17 April 2011

PART 1...


Hai...salam...ingat lagi x...entry nie..." ADA APA DENGAN 27 MAC 2011 "...ha...ingat kan...so cam nie...tarikh tue penting sangat2...antara aku gan my bf...kira nye tue tarikh permulaan kami lah...nak dijadikan cerita, kisah nie bermula cam nie...sebenar nye aku dah lama dah nak melangsungkan majlis nie...majlis pe!!..nie majlis pertunangan aku...tapi...aku je asyik nak lambat kan,..coz bajet xmencukupi...so aku tunda n tunda...sehingga kan my bf say.." yyg bila kita nak tunang "...so aku macam dh xboleh nak jawab apa...kaku jap...mmm.."cam nie lah syg...tunggu yyg sambung kontrak tahun 2011 nie..."masa tue time aku kontrak 2010...so nak d'pendekkan citer...kontrak aku sambung tahun nie...so...aku kena lah tunai kan janji aku...n kata2 aku tue...mungkin nie dah d'takdirkan...jadi benda tue kenyataan...


Pada awal nye..cam aku caya xcaya je...ye lah...sekelip mata dah nak tunang...persiapan satu apa xbuat lagi...dengan nak cari baju nye..barang2 hantaran nye...makeup nye...ha!!...yang penting...bajet nye...hehehehe...first yang aku buat dulu...misi mencari baju...eh..jap2...lupa...of cours lah cincin...cincin aku cari yang paling simple...cantik...murah...n...lain dari yang lain...secornd pulak...aku cari baju...atles xjangka nak cari..tup2 kuar dengan bebudak opiz...g mall...masuk kedai tue...masuk kedai nie...akhir nye jumpa sehelai baju nie...so apa lagi...try lah...pe...boleh tahan...harga pun ok...n the next day...aku g balik gan my bf...nak beli lah baju tue...tapi...saiz, warna,...baju yang aku berkenan tue...xada...so sad lah kan...nasib baik ada satu saiz tue...xbesar n xkecik...but still kena ejas jugak baju tue...las2 aku beli jugak...dah berkenan gila kan...

Baju...n cincin...dah settle...so sekarang tinggal nak buat hantaran n cari makeup...ha...!!..citer pasal makeup pulak...my member atie say...cuba bukak blog nie...http://hazelynaesqandar.blogspot.com...aku pun try lah usha...makeup die...ok...ap lagi call tuan punya blog tue...tanya harga.ok lah harga nye..berpatutan katakan...hehehehe...so ambik lah kak tue sebagai juru makeup aku...dah settle pasal makeup...tinggal hantaran nye pulak...kalau boleh aku nak hantaran aku tue cantik...yang penting simple n sweet je tengok...hehehehehe...citer pasal hantaran pulak...d'atas usaha aku n kak aku...cuba lah tengok2 gubahan hantaran kat majalah...yang tersedia ada...hasil kreativiti nye ok jugak...


so...untuk citer seterusnya...dalam part 2...tunggu.....hee..









Yang Benar

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

so... mmg awk klu ikut kn xnk tunang lg ker?