Jumaat, 4 Februari 2011

ANAK SAPE ?





Nama    : Arissa (bukan nama panjang)
Gelaran : Arica (aku yg panggil)
Umur    : 8 bulan
Jantina  : Perempuan le..


Ha..dah dapat...maklumat tue..so..boleh lah cari..ha!!!...chop!!..jap2...nie bukan pasal budak hilang ke....lari ke...kena culik ke...bukan!!!!...k..nie kisah pasal budak comel nie..tapi...bila tengok sekali imbas je...macam budak hilang...hahahahaha...(marah emak die nanti)..memiliki 2 bijik mata yang besar..n bulat...tengok betul2...serupa kan ape yang aku cakap..dan tidak kureng pulak bulu mata yang lentik...ala2..bulu mata (rozita cik wan)...hahahahahaha...tapi cantik...aku suka..hee...serta kelebatan rambutnye yang lebat bangat...serupa cam kening nye jugak...sama kan..hahaha...mungkin nie baka dari kacukan kajang n sarawak kot...hee...ha!!!..mesti korang pelik kan..nie ha...nak story sikit...pasal emak n ayah budak nie...(yang pasti bukan aku)..gilazz...kajang tue,emak die...manakala sarawak tue...ayah die...ha...aku pun pelik..cam mana die orang boleh kenal...kan...



ha..balik pada story...tidak cukup dengan tue je...sifat kenakalan nye jugak turut tidak d'nafikan(ayat skema)...huhuhu...kalau nak marah die...kena guna suara kuat2..so die takut lah..mmm...tapi kejap je die takut.pas tue buat lagi..tengok lah nie...





bukan main susah nak snap gambar budak nie...xboleh duduk diam..panjat sana panjat sini..terpaksa bagi something




so...budak nie duduk diam2 kat situ..oh!!!..tidak!!!...nie pun antara aksi nye...



ha!!..susah dow..nak snap gambar budak nie...geramnye...rasa macam nak uli2..je cam tepung tue...buat donut..heee..nasib baik bukan anak aku..hehehe...yup!!!...bukan..gilazzz...bukan adik aku jugak...tapi sape??..mmmm...bukan juga anak kak aku...so anak sape??...kita lupa kan jap...tengok aksi nie...




ha..gambar nie satu je..pandang kamera...yang lain haram..xlangsung.susah nie nak jadi model...hahahahahah..oopppsss..sambung pasal citer tadi,budak nie!ha..dari mana aku ambik kan..ok sekarang citer yang betul2 punye...budak nie sebenar benar nye mak aku jaga..kira macam pengasuh lah..sorang nie je mak aku jaga..kalau x..dua orang..name nye pun sedap jugak...cam nama budak nie...iris..ha...perempuan jugak..emak aku jaga iris nie time die cuti sekolah je....kira nye xselalu cam arisa nie lah..tue lah citer nye...simple kan..ok2..nie las nak tunjuk...kasut die...comel bangat...mahu2...boleh ke???








Yang Benar

2 ulasan:

izzaty ! berkata...

weyh comeyh giler budak kecik ni .
bawak kat opis .
haha

~miss eina~ berkata...

kau gilazzz..die nakal weyh..xduduk diam...habis nnti brp n fail kita koyak..hehehehe...