Selasa, 15 Februari 2011

CINTA






setiap orang mempunyai cinta masing-masing dan setiap orang jugak ingin dicintai dan mencintai antara satu sama lain.…cinta mempunyai makna yang tersendiri... Ada yang kata, cinta itu menyakitkan dan ada juga kata mengembirakan.sukar untuk kita mentafsirkan cinta... kerana..cinta itu indah dan tiada ungkapan yang dapat menyatakan maksud cinta yang sebenar.

 
Bagi yang mengatakan bahawa cinta itu menyakitkan, ianya memang benar. Walau sepadan mana pun sepasang kekasih itu, akan ada juga masalah yang timbul…”langit tak semestinya sentiasa cerah”. Dalam berpasangan nie, kita memang tidak boleh lari dari masalah….kerana…, kita sendiri yang perlu menghadapinya dan juga menyelesaikan masalah tersebut.


Jadi, sekiranya ingin bercinta dengan seseorang, ingatlah. Cinta ini tak semuanya indah. Dan perlu bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang berlaku. Yang pasti, dalam percintaan akan ada pasang surutnya perhubungan. Cuma kita tidak tahu, bila ia akan berlaku. Mungkin hari ini, esok, lusa dan bila-bila masa…yang pasti …aku sangat mencintai die..mohd fairuz..




Yang Benar

1 ulasan:

~miss eina~ berkata...

mesti syg bangga kan bila baca...hehehe...sayang sma kamo...